1st edition – „Valentine’s day”

In primul rand: “Sincere felicitari!” tuturor indragostilor care astazi aduc dragostei si devotamentului un nou si frumos omagiu.

Eu sunt Gabi si mi-am propus sa va fac cunoscute cat mai multe din gandrile si creatiile mele.

De curand am descoperit o serie de blog-uri care m-au inspirat sa scriu si mai cu seama sa creez. Scrapper in Romania este unul dintre ele si ca raspuns la provocarea lor – „Valentine neconventional: DUNGI” – am creat felicitarea de mai jos.


Plicul a fost realizat din 3 tipuri de hartie intercalate pentru a crea efectul de dungi cu insertie la interior.  Insertia are un model printat cu inimioare  – care mi s-au parut chiar dulci – adaugand o nota romantica, sper nu exagerata, acestui ansamblu. Felicitarea (tip portofel) se inchide cu o catarama in forma de inima pentru a pastra totusi ideea de „indragosteala”.

Sper ca va place.

Pe curand.

6 thoughts on “1st edition – „Valentine’s day”

Lasă un răspuns

