A March trinket

Un Martisor

I’ll be very brief because time is short and i still have so much to do. I owe you my version of a March trinket and here it is:

Voi fi foarte scurta pantru ca am putin timp si inca multe de facut. Eram insa datoare cu propria mea versiune de Martisor asa ca iata-l:

Regarding the trinket, I really think it should be something of red and white fabric plus something old, preferably metal, for good luck – if you keep these two rules in mind you won’t fail.

In ceea ce priveste Martisorul, eu cred ca trebuie neaparat sa fie ceva textil in alb si rosu plus ceva vechi, preferabil metalic, pentru noroc – daca pastrezi aceste 2 reguli nu ai cum sa dai gresi.

I’m off to my business, but let me tell you all wonderful ladies out there „Happy Mother’s day!”

Am plecat la treburile mele, insa nu inainte de a ura „La multi ani!” de ziua femeii tuturor doamnelor si domnisoarelor.


Lasă un răspuns

