Love conquers all

„I’m officially on vacation, but my mind is still set on making invitations. At least I hope to gather enough inspiration and bring back fresh new ideas to the next season🙂.”  – so it started an old entry that I intended to publish almost a month ago.  Since then: work, work, work.

” Oficial sunt in vacanta desi in continuare tot la invitatii imi e gandul. Cel putin sper ca voi aduce destula inspiratie si idei proaspete in noul sezon🙂. ” – cu aceste randuri trebuia sa inceapa un post mai vechi pe care ar fi trebuit sa-l fi publicat acum mai bine de o luna. De atunci doar: munca, munca si iar munca.

My two weeks holiday came to pass and of course this post never saw the light of day, but since I have some wonderful picture to share, I thought maybe you want to see them. But first, the story:

Cele 2 sapatamani de concediu au trecut si desigur, acest post nu a vazut lumina zilei dar, pentru ca am o sumedenie de poze minunate pe care sa vi le arat, m-am gandit ca poate si voi vreti sa le vedeti. Dar mai intai sa va povestesc cate ceva despre ele:

Not long ago two wonderful people got married. Their wedding was indeed special and I was glad to play a small part in it. First were the invitations: shimmering brown cover whit apple green contour, sparkling white print and a Latin motto to make it all even more special: AMOR VINCIT OMNIA – „Brown sugar” I named them.  After that, we customized the Money Envelopes to make them part of the story and designed the Menus, Table Numbers and Favor tags to mach. Starting with the invitation design up to the last detail of the favor tags my collaboration with the lovely couple, especially the bride, was nothing but perfect. Please see the results:

Nu cu mult timp in urma, doi oameni minunati si-au unit destinele. Nunta lor a fost cu adevarat speciala iar, eu nu pot decat sa ma bucur ca am jucat si eu o mica parte in povestea lor de dragoste. Mai intai au fost invitatiile: coperta maro metalizat cu un strat intermediar de hartie verde mar si print pe alb metalizat, cu un moto in limba latina menit sa faca totul cu atat mai special: AMOR VINCIT OMNIA – l-am numit „Brown sugar”. Dupa aceea au urmat Plicurile de bani pe care le-am personalizat astfel incat sa se potriveasca cu restul povestii, Meniurile, Numerele de masa si Etichetele pentru marturii – toate in acelasi stil. Incepand cu design-ul invitatiilor si pana la ultimul detaliu, al Etichetelor, colaborarea mea cu acest cuplu minunat, in special mireasa, nu poate fi definit decat ca fiind perfect. Priviti va rog rezultatele:

The bride was so kind in sending me the pictures from the event so I also have some pictures from before the reception. The flowers and all the rest are an IssaMariage Valcea design.

Mireasa a fost o draguta si mi-a trimis si pozele de la eveniment asa ca am poze de dinaintea receptiei pe care sa vi le arat. Florile si restul aranjamentelor sunt contributia celor de la IssaMariage Valcea.

See you soon this time – I hope🙂 /Sper sa ne vedem cat mai curand

Hugs and kisses/ Pupici

Gabi

One thought on “Love conquers all

Lasă un răspuns

