Most wonted

Purple and lilac seem to be the most wonted colors in 2011. I have played with these colors all the year and it’s still fun. Made especially for Scrapper in Romania challenge no. 20, my next design is simple, yet elegant with stamped flourish and silver embossed wrap. In addition to the given colors I used a splash of sage (light green) that I like so much and don’t you think that it adds a little refinement to the design?

Mov si lila se pare ca sunt cele mai dorite culori ale lui 2011. M-am jucat tot anul cu aceste culori si inca imi face placere sa le folsesc. Am facut urmatoarea invitatie pentru Scraper in Romania provocarea nr 20. Este un model simplu, insa plin de eleganta cu inflorituri stampilate si cu un element argintiu embosat pe banda de prindere. In afara de culorile date am folosit si un pic de vernil (salvie) care imi place atat de mult si care adauga rafinament acestul model, nu sunteti de aceeasi parere?

Hope you like it/ Sper ca va place.

Hugs and kisses/ Va pup dulce,

Gabi

13 thoughts on “Most wonted

  1. Se pare ca ai furat Pixie dust de la zane, ce sa mai…. te-am prins.
    Inspiratie cat cuprinde, detalii impecabile, compozitie eleganta si o armonie incredibila data de simplitate…in fiecare creatie e parca un firisor de suflet care o face… irezistibila. Si pentru ca imparti si cu noi praful tau de stele ale inspiratiei, multumim!
    Bafta la provocare!!

  2. Este o placere sa citesc comentariile voastre si astept mereu cu emotie urmatorul mail care imi anunta un nou comentariu.

    Multumesc din suflet Oana! Felul in care reusesti sa-mi descrii creatiile ma lasa de fiecare data fara cuvinte.

Lasă un răspuns

