Tags and dies

I just got my new stamps and die cuts and I couldn’t wait to use them so I opened my computer in search of a challenge. I can tell how many wonderful challenges are there, but I only picked a few :). It started whit The Play Date Cafe – Colour splash and a very sweet Cupcake Inspirations and then I decided to Tag It at the CAS-ual Fridays.

Ieri am primit o noua transa de stampile si matrite asa ca nemaiavand rabdare sa le vad la lucru am plecat in cautare de noi provocari. Nu pot sa va spun cate provocari minunate sunt saptamana asta, eu insa m-am oprit doar la cateva. Am inceput cu provocarea celor de la The Play Date Cafe – Pata de culoare si am continuat cu o provocare dulce la Cupcake Inspirations la final m-am decis sa ma opresc un pic si pe la CAS-ual Fridays.

   

And here’s my „Butterflies in the cloud”:

Va prezint modelul:”Butterflies in the cloud”:

And how about it with a bow? Witch one do you like best? With or without the bow?

Ce parere aveti despre varianta cu fundita? Va place mai mult cu sau fata funda?

See you/Pe curand,

Gabi