Go green !

An echo friendly butterfly landed on my laptop. I think he has an agenda. He might make you smile🙂,he certainly made me smile. After I cut him out he was so cute and colorful that I couldn’t help my self. His is so sweet in wanting to keep the planet clean …  because I cut the shape from an aluminum foil pack box. Do that some time! Use the cereal boxes and other paper containers for for your projects you’ll have a nice pattern and you can save the forest.

Un fluturas ecologist a aterizat pe laptop-ul meu. Cred ca are un scop ascuns. S-ar putea sa va faca sa zambiti🙂, pe mine una cu siguranta m-a facut. Dupa ce l-am taiat si l-am vazut atat de colorat si dragut nu m-am putut abtine. Nu-i asa ca e tarre simpatic  vrea el sa ne salveze planeta? L-am taiat din ambalajul de la niste pungi de copt. Puteti face si voi asta folositi diverse ambalaje pentru proiectele voastre, veti obtine un elefct minunat si un plus salvam si padurea.

See you and don’t forget Go green!/ Pe curand si nu uitati Salvati padurea!

Gabi

One thought on “Go green !

  1. Mie imi place foarte mult ideea, de fapt o si urmez in lucrarile mele. De fiecare data cand vad cate un ambalaj frumos, care imi atrage atentia, cate o panglica su mai stiu eu ce, le strang cu grija si le transform cu ajutorul perforatoarelor, foarfecelor si altor accesorii. e foarte fun si interesant, plus ca e mult mai economic si eco, nu? Felicitari pentru initiativa!

Lasă un răspuns

