Winnie and friends

or In the mood for something sweet III

I always take pleasure doing my designs but this cartoon theme reception stationery was particularly fun to do. The favor boxes were simple – you can try this for a DIY project – I bought some ring boxes and replaced the ribbon. I glue them using a glue gun – the silicon hardens faster so it’s great for this type of projects.

Imi place tare mult sa lucrez la creatiile mele insa cand am facut papetaria pentru botezul finului meu m-am distrat grozav. Marturiile au fost foarte simplu de facut – puteti incerca si voi pentru un proiect DIY – am cumparat niste cutii pentru inele si am inlocuit fundele. Le-am lipit cu pistolulde lipit cu bagete de silicon – acesta din urma se intareste mai repede si de aceea este ideal pentru acest tip de proiecte.

Această prezentare necesită JavaScript.

I really enjoyed the colors – so happy and bright and also the cartoons – all different images. The most fun were the menus: I cut the little animals myself and even if they weren’t perfect I think it was a really nice touch.

Mi-au placut mult culorile,atat de vesele si luminoase si desenele, toate diferite. Cel mai distactiv insa a fost meniul pentru ca am decupat manual animalutele alea si chiar daca nu au iesit perfecte, tot cred ca au fost de efect.

Hugs and kisses/ Pupici

Gabi

One thought on “Winnie and friends

Lasă un răspuns

