First year anniversary party invitations/Invitatii pentru petrecerea de taiere a motului

I haven’t had the time to post anything lately and that’s because I was working like crazy making invitations for this year’s future newlyweds. The wedding season started whit a kind and much appreciated attention from a lot of new customers.  I just have a little time to write a few words and go back to work so I’ll be quick🙂.

Nu am avut timp pentru a posta nimic in ultima vreme si asta pentru ca am lucrat la invitaţii pentru viitorii noi insurătei ai acestui an. Sezonul nuntilor a inceput o mult apreciat atenţie de la o mulţime de noi clienţi asa ca nu am decât un pic de timp pentru a vă scrie câteva cuvinte şi înapoi la muncă, aşa că am voi fi rapidă🙂.

I’ve been wanting to share this design for a while. I especially design this one for my little one’s first birthday. Ten different patterns (here showing only four) and hand cut lions ware the focus of my design completed whit a chocolate chip metallic shimmer cover. I will let the picture speak know:

Tot vreau să vă arăt acest design de ceva vreme încoace. L-am conceput special pentru petrecerea de mot a fiului meu la aniversarea vârstei de un an. Zece imprimeuri diferite si leuti cu papion – tăiati manual – la care se adaugă eleganta cartonului maro ciocolată cu reflexe metalice. Voi lasă pozele să vă spună mai multe:

Această prezentare necesită JavaScript.

And of course a picture whit the birthday boy in the end.

Si la final o poză cu leutul meu motat.

Hugs and kisses/ Pupici

Gabi


2 thoughts on “First year anniversary party invitations/Invitatii pentru petrecerea de taiere a motului

Lasă un răspuns

