Sapphire blue baptism stationery/Papetarie pentru botez in nuante de albastru inchis

Hello again,

After a long time, I have a few minutes to wright this. I will be sort cause I have to return to work. Today I though that you might enjoy this next one: a sapphire blue shimmery stationery design for baptism reception that I made last year for David’s party. Hope you like it. I certainly enjoyed making them.

Bună din nou,

După o lungă perioadă de timp, am câteva minute pentru a scrie acest articol. Voi fi scurtă, pentru că trebuie să mă întoarc la muncă. Astăzi, m-am gândit că v-ar putea interesa următorul meu design: un model metalizat de papetarie, albastru safir, pentru o recepţie de botez pe care l-am lucrat anul trecut pentru petrecerea lui David. Sper că vă place. Eu cu siguranţă le-am facut cu mare drag.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

