SIMPLICITY – cotton white invitations / SIMPLITATE – invitatii albe de nunta

Sometimes simple is better cause simple can be elegant and classy, it’s wise and it’s most certainly uncomplicated – which is exactly what you need when you organize your own wedding. Here’s an example of a simple invitation in cotton white embossed cover and transparency print. I made one in ivory metallic cover also and the effect is stylish enough to be considered – for an other project perhaps.

Uneori simplu este cea mai buna alegere – pentru ca simplu este rafinat si elegant, este intelept si cu siguranta necomplicat – ceea ce este de mare ajutor cand ai o nunta de organizat si mai ales cand faci totul tu. Iata un exemplu de invitatie simpla la care am folosit un start de carton alb pe care l-am embosat si peste care am adaugat textul imprimat pe calc – nu-i asa ca e un efect frumos? Am facut deasemeni un exemplar folosind o coperta Ivory metalizat si pentru ca mi-a placut rezultatul, fiind destul de stilat si acesta, am de gand sa-l folosesc – pentru un al proiect poate.

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Lasă un răspuns

