Flori- explozie de culoare/ Flowers – Color boom

Even if I don’t have to much time, I want to post this. It’s an adorned candel for a baptism that I made last year and had so much fun doing. Fresh cut flowers hardly bloomed, handemade green and pink pompons, cinemon and doted ribbon. Since the theme was bowtie I added another handmade green bow with a little jewel on top. It’s still fun watching it🙂. It’s all so colorfull and joyfull don’t you think?

Cu toate ca nu am prea mult timp, am sa profit pentru a posta asta. este vorba de o lumanare de botez pe care am realizat-o anul trecut si m-am distrat de minune. Flori proaspat taiate abia inflorite, pompoane de tul facute manual, fundite in picatele prinse de betisoare de scortisoara si pentru ca tema a fost „papion”, am adaugat inca un detaliu facut manual – un papion verde cu o mica bijuteria atasata. Mi se pare distractiv si sa o privesti🙂. Este atat de colorata si plina de viata, – nu-i asa?

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

