Vintage lace invitations / Invitatii vintage cu dantela

A little bird told me that would like to see an invitation in vintage style with a touch of lace. And as it was my intention to present this invitation I said it’s time. Hope you’ll enjoy them, I personally worked with great pleasure to them and watching them I still feel like watching a log down like a Jane Austin novel.

Mi-a soptit o pasarica ca si-ar dori sa vada si o invitatie in stil vintage cu un strop de dantela. Si cum era si intentia mea sa va prezint aceasta invitatie am zis ca e momentul potrivit. Sper sa va placa, eu personal am lucrat cu mare drag la ele si privindu-le am inca senzatia ca ma uit la un jurnal coborat parca dintr-un roman de Jane Austin.

Această prezentare necesită JavaScript.

 

 

Lasă un răspuns

