Snow flake card and handmade paper wrapping/ Felicitare fulg de nea si hartie de impachetat manuala

SONY DSC

O pala de vant rece si neasteptata m-a invaluit si gandul mi-a zburat instantaneu la iarna si la zapada, la minunatii fulgi de zapada cu formele lor unice si infinite in varitatea lor, la o frumusete venita parca dintr-o alta lume.

Am taiat si decorat acesti fulgi cu mare drag. I-am folosit pentru a decora niste felicitari, un album foto si chiar  ca onamente de brad. I-am adorat din plima clipa in care i-am primit in dar desi nu ii taiasem inca, pentru ca stiam ca vor fi frumosi si perfecti ca si matrita care imi fusese daruita (so 10x Sis – Xo Xo Xo).

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Am embosat felicitarile isi le-am inchis la mijloc cu sigiliu,

SONY DSC

SONY DSC

peste care apoi am aplicat cate un fulg de nea si o bijuterie cu strasuri.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

am embosat insertia pentru text si am scris manual ( sa fie ceva mai personal) mesajul meu si le-am inchis.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Am facut etichete pentru a scrie numele.

SONY DSC

Am facut hartie de impachetat manual – am botit cateva foi, am patat pe ici pe colo cu vopsea aurie si argintie, le -am legat cu fundita si…

Voila!

Un cadou handmade.

Recunosc ca ciocolatele le-am cumparat, dar poate data viitoare ma invrednicesc si fac si dulciurile homemade sa fie cu atata mai deosebit, unic si din suflet ca toate cadourile handmade.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Sper ca v-a placut!🙂

Lasă un răspuns

