Invitatii de ciocolata

Oh, da! Nu-i asa ca suna delicios? Sigur ca da, mie una deja imi ploua in gura.

Pentru petrecerea de ziua Ioanei, Anca a pregatit ceva cu totul inedit – un atelier de ciocolata. Fiecare copil a avut ocazia sa faca propria combinatie – cu cat mai neconventionala cu atat mai bine si distractia a fost maxima. Nu va ganditi ca numai copii s-au distrat pentru ca pana si adultii care i-au insotit si-au adus aminte de copilarie si s-au jucat mai abitir cu ingreditntele ca proprii copii.

Acestea fiind spuse, sa vedem delicioasa invitatie:SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC Sabrina – vrajitoarea adolescenta s-a alaturat si ea petrecerii sosind pe matura ei fermecata.

La final dupa ce am inpaturit la ele o noapte intreaga nu m-am aptinut sa nu gust si eu o patratica din delicioasa invitatie de ciocolata si nu pot sa nu ma gandesc ca nu numai eu am avut acest imbolt🙂.

Lasă un răspuns

