Invitatii couture Tinkerbel si Peter Pan

Le-ati vazut si la Euforia TV la emisiunea Prodanca si Reghe si am sa vi le prezint si eu mai pe indelete. Sunt invitatiile de botez a 2 gemeni foarte speciali – o fetita (Tinkerbell) si un baietel (Peter Pan).

Tonuri pastelate de roz si lila, personaje de basm si materiale de cea mai buna calitate (asa cum v-am obisnuit) sunt elemente ale unei invitatii de botez  de o eleganta greu de egalat. Invitatia este asezata pe un strat de hartie de matase intr-o cutie facuta manual si personalizata cu funda violet cu buline si rama dantelata amplasata volumic. Nu numai stilul si eleganta caracterizeaza aceasta invitatie ci si dragalasenia – personajele viu colorate  decupate si amplasate pe marginea invitatie prind parca viata – mai cu seama Tinkerbel – aripile ei fiind facute din calc pentru un plus de efect.

Mereu spun: „Invitatia este cartea de vizita a evenimentului vostru” si sunt tare mandra ca va pot arata cate ceva de la eveniment ca sa intelegeti despre ce vorbesc.  Anamaria Prodan l-a numit „Cel mai frumos botez la care am fost” eu am intitulat papetaria pentru acest eveniment Eleganta suprema.

Ramane sa revin cu mai multe imagini televizate de indata ce termin editarea – sa nu va plictisesc si cu alte detalii🙂

Fotor01023163228 Fotor01023163713SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Lasă un răspuns

