Un tort pentru Alex – gata in 30 min

Ieri a fost o zi superba, ziua de nastere a fiului meu – a implinit 6 ani si am petrecut ziua impreuna.

Nu imi trecuse insa prin cap ca copilul ar fi vrut si el tort. Apai daca e ziua lui… nu stiu la imi era gandul.

Il serbaseram cu fast in weekend alaturi de o gasca mare de prieteni si a avut parte de toate. Tortul nu mai spun, foarte apreciat de catre invitati, insa copilul meu isi dorea tort de ziua lui. Norocul meu ca mi-a soptiti o pasarica in timp ce il lasam la meci cu baietii si am fugit repede acasa sa fac ce trebuie – adica o mega briosica cu frisca si dulceta DELICIOS!!!

Alex a spus chiar ca e mai bun ca cel din weekend si ca e chiar si mai frumos.

Gusturile nu se discuta, dar recunosc ca a iesi suuuuper bun!

Pentru curiosi, am facut o briosica cu cioco, am pus toata compoziita int-o oala mica si am dat-o la cuptor timp de 20 min in care am batut frisca, am editat decoratiunea si am decupat – de mana ca nu era timp de machetat. Pana s-a copt blatul totul era gata. L-am montat si in 5 minute si iata tortul:

13912482_1137054309674500_6901066995311624582_n

Sunt recunoscatoare, multumita si cu adevarat fericita ca ziua de ieri a iesit asa cu multe bucurii pentru baiatul meu si ca o parte din ele am reusit sa i le ofer eu.

Ce sa va mai spun, dupa ce a dat mana cu Gica Popescu, cu siguranta ziua de 16.08.2016 ii va ramane mereu o amintire draga!13925272_1137088646337733_4761173807343323371_nVa pup si sa aveti o zi asa cum o doriti!

Lasă un răspuns

