Summer night

Noapte de Vara

This one is for CASE Study challenge #59. I called it „Summer night”. I love the design that Julie Lacey presented for this challenge. The color combo is amazing so I decided to use the same palette, even more so because reminds me of a special seaside sunset at the beginning of August.

Felicitarea de mai jos este pentru Provocarea nr 59 de la CASE Study. Am numit-o „Noapte de Vara”. Imi place mult modelul prezentat de Julie Lacey pentru aceasta provocare. Combinatia de culori este extraordinara asa ca am decis sa adopt si eu aceeasi paleta, cu atat mia mult cu cat imi aduce aminte de un apus la malul marii la inceput de August.

Also for Scraper in Romania Challenge #18 – Summer night theme.

De asemenea o inscriu si pe Scraper in Romania provocarea #18 – Tema: Noapte de vara.

In case you wondering this is my August summer night picture – and a pretty good picture of me, I might add :).

In caz ca va intrebati, aceasta este poza despre care vorbeam, una destul de reusita – poza cu mine – as putea aduga :).

Hugs and kisses,/Pupici

Gabi

6 gânduri despre „Summer night

Lasă un comentariu